Office Manager

's-HertogenboschHBO24-32 uurjong & dynamischgroeiend bedrijf

Dit ga je doen

Je vormt de onmisbare schakel in het succes en de groei van Republiq. Je gaat het team ontzorgen door ondersteunende zaken op je te nemen. Je bent vrolijk, doet je werk met plezier en zorgt voor een positieve sfeer op kantoor. Je zorgt er voor dat alles achter de schermen goed geregeld is.

Je houdt je onder meer bezig met het organiseren van de facilitaire zaken en bijbehorende contracten. Denk bijvoorbeeld aan het bestellen van leaseauto’s, telefoons, telefoonabonnementen, internet, boodschappen en voorraden. Verder ben jij verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van uitjes en evenementen. Zowel de Republiq uitjes (24-uurs, partneruitje, jaaruitje, kerstborrel, zomerborrel, kwartaalbijeenkomsten, interne trainingen) als evenementen die we voor onze relaties organiseren. Je bent het geweten van Republiq. Je zorgt ervoor dat we op tijd beginnen met het regelen van bijvoorbeeld locaties en uitnodigingen. Je weet wanneer we moeten starten met het verzamelen van artikelen om de kwartaalnieuwsbrief te kunnen versturen. We kunnen op je bouwen en weten dat wanneer jij er bent het goed komt.

Dit is echt iets voor jou want jij

  • hebt er plezier in om dingen goed te regelen

  • bent behulpzaam

  • hebt oog voor kwaliteit

  • bent woonachtig in de regio ’s-Hertogenbosch

  • voelt je thuis in een jong team

  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen

  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten

  • krijgt energie van wat je doet

  • hebt minimaal een HBO-opleiding afgerond

  • bent organisatorisch sterk

  • gebruikt de vrijheid die je krijgt om de werkzaamheden naar eigen inzicht effectief in te vullen

  • hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift

Dit bieden we

  • een goed salaris

  • een unieke werkplek in de Watertoren 

  • een plek in een jong en sociaal team met echte liefhebbers

  • een innovatieve start-up cultuur

  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Hier ga je werken

Republiq is een Great Place to Work ® (al 4 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Don’t take our word for it

Republiq werd in 2018, 2019, 2020 en 2021 door Great Place to Work ® uitgeroepen tot Best Workplace. Dat kan geen toeval zijn!

Hoe ziet de procedure er uit?

  1. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je CV en motivatie en binnen vijf dagen na de deadline ontvang je van ons een reactie.

  2. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek.

  3. Het 2e gesprek: als we na het eerste gesprek allebei verder willen dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.

  4. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.